Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

Solanum tuberosum

Fins ben entrat el segle XX, els biòlegs i botànics necessitaven l'ajuda de bons dibuixants per poder documentar les plantes, els  insectes, els animals, les peixos i les aus que estudiaven. Fins i tot, molts d'ells eren bons dibuixants, com Cavanilles, que pintava els paisatges dels llocs que visitava.
Molts d'eixos dibuixos eren autèntiques obres d'art.
L'altre dia vaig descobrir un exemplar de Solanum tuberosum ple de grills. Semblava un alien, però em va cridar l'atenció eixa forma globular plena d'arrugues i tentacles, i com que tenia ganes de dibuixar, i m'apetia fer un dibuix botànic, però com que no m'agrada dibuixar flors, vaig provar a veure com quedava aquest curiós espècimen que he trobat al fons del meu rebost.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada