Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

Natura morta amb esquelets de formigó

Alex Barber "natura morta amb esquelets de formigó " Tinta sobre paper
Tinc ganes de que arriben les vacances de nadal per tindre temps per fer una escultura. Mentre tant m'he de conformar amb fer alguns dibuixos. 

El dibuix que acabe de publicar l'he fet aquest mati. Estava dubtant entre "resaca" o "esquelet". La primera opció fa referència als molts excessos que es van fer en l'època del boom econòmic de la rajola, que ens han deixat un bon grapat d'edificis a mig acabar, abandonats com autèntics monuments a l'especulació immobiliària. De fet seria interessant transformar una d'eixes estructures en un museu per a que les generacions futures pogueren conèixer els perills del creixement econòmic descontrolat.

Esquelets podia ser un bon títol, però, encara que a mi mai m'han agradat els títols llargs, m'he decidit per "natura morta amb esquelets de formigó" per accentuar la carrega crítica d'aquest dibuix, inspirat en molts megaprojectes urbanístics innecessaris, inacabats i que han degradat espais naturals sense altre motiu que especular, sense que hi haguera cap necessitat real per a fer-los. 

Per cert, està fet a mà alçada. Vaig dubtar entre utilitzar esquadra i cartabó, o confiar en la meua mà. Té errors en la perspectiva, i sembla a punt de caure, però m'agrada el resultat imperfecte que únicament es pot aconseguir amb traç manual.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada