Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

El Sistema

Alex Barber."El sistema" Tinta xina sobre paper. 30x36cm.

Alex Barber."El sistema" detall. Tinta xina sobre paper. 30x36cm.

Alex Barber."El sistema" detall. Tinta xina sobre paper. 30x36cm.
Fa poc vaig veure en Madrid, en el Caixaforum, l'exposició dels gravats de Giambattista Piranesi, les famoses Presons Imaginaries, i moltes vistes exagerades de les ruïnes de Roma. Ja m'agradaven abans de l'exposició. No puc negar que tant els gravats de Piranesi, com les escales infinites de M.C. Escher, han influït en aquest dibuix.

El títol "El sistema" fa referencia al model social i econòmic en el que vivim, on sembla que tot el món està obligat a pujar i baixar en una escala social tan absurda com irracional.

Continue sense saber fotografiar bé els meus dibuixos. No sé si es per la càmera, per la llum o per què no tinc ni idea de com fer una bona foto, però sempre ixen molt més fosques del que són en realitat. Tal vegada hauré de practicar més.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada