Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

Maya

Alex Barber. Dibuix.

Alex Barber. Dibuix.

Alex Barber. Dibuix.

Alex Barber. Dibuix.

Molt sovint, quan estic avorrit i en la tele no fan res massa interessant, en dedique a dibuixar. Normalment dibuixe a partir de fotografies de llibres, de vegades esforçant-me en copiar,  de vegades dibuixant allò que em suggereix la mà. Faig els dibuixos a llapis, els pinte amb les típiques pintures "alpino" i alguns els repasse amb rotulador negre. Solia dibuixar en fulles que acabava tirant a la brossa, però últimament he començat a dibuixar en llibretes.

Com que m'agrada molt l'arqueologia, molts dels dibuixos que faig solen basar-se en obres d'art antigues, últimament sobre les civilitzacions de mesoamérica, en part per la tabarra que han donat en internet i altres llocs sobre les profecies maies anunciant la fi del món. Així que encuriosit em vaig dedicar a cercar informació als llibres que tinc en casa, i vaig acabar dibuixant "glifos" o símbols dels sistema que utilitzaven per escriure als seus llibres, com el manuscrit "Tro-cortesiano" que es conserva a Madrid i que explica les cerimònies religioses que celebraven. Segurament algun dia aniré de viatge a Yucatan per poder visitar les runes de Tikal, Palenque, Chichem Itza 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada