Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

Arqueologies

Alex Barber. "Arqueologies" pedra, fusta i cement. 25cm d'alt, 15cm ample, 12cm fondo.

Alex Barber. "Arqueologies" pedra, fusta i cement. 25cm d'alt, 15cm ample, 12cm fondo.

Alex Barber. "Arqueologies" pedra, fusta i cement. 25cm d'alt, 15cm ample, 12cm fondo.



En moltes ocasions quan intentes fer una escultura et trobes amb resultats no previstos. En aquest cas estava intentant fer en l'Escola Municipal de Belles Arts d'Alcoi, el meu autoretrat. Al trencar el motlle vaig trencar accidentalment el nas i altres parts de la cara. A més la barreja de cement que vaig utilitzar estava massa aigualida i els primers dies anava desfent-se. Però, em va agradar molt com havia quedat la cara. M'agrada moltíssim l'arqueologia. Em recorda molt  als retrats romans, trencats per el nas després de segles d'estar sota terra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada