Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

RELLEU


Una de les microescultures que vaig fer ja fa uns anys. Es tracta d'una pedra d'uns quinze centimetres d'alt per uns deu d'ampla. La vaig treballar utilitzant la tècnica de la talla a bisel, la mateixa que s'utilitzava en l'època visigòtica. En principi es tractava d'un experiment per més endavant fer un relleu a gran tamany. Encara no l'he fet més gran.

6 comentaris:

  1. ¡¡¡ OSTRAS !!! Que chulo, es una pasada, me gusta un monton, ¿es una piedra especial, o se tiene que comprar, o sirve una que te encuentres por ahí ??? Perdona pero es que no tengo ni idea del proceso y me encanta como te ha quedado, vamos yo la veo por el suelo y creo que es un resto antiguo...

    ResponElimina
  2. Es una piedra de un bancal que encontré cerca de la font de Serelles y como tiene una cara plana la utilicé para esculpirla. La piedra que hay por Alcoy es bastante facil de trabajar. Y intentaba que pareciese algo muy antiguo, asi que has dado en el clavo.

    ResponElimina
  3. .Nos tomas el pelo?segura que la robastes en León,en San Isidoro jejeeeeee.(Es broma)es una chulada.....me gusta un montón.

    ResponElimina
  4. jajajaja que risa pilar !!!
    muy buenos trabajos alex !! en clase podriamos hacer eso!!! digo con piedra, alex si te montas un talleret me avisas !!!

    ResponElimina
  5. Un bon treball Àlex, molt interessant.

    ResponElimina
  6. Estaria xulo montar un talleret de pedra

    ResponElimina